1.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Gebruiksgemak:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Flutservice, slechte dienstverlening

Gepubliceerd op 24 april 2014 door Vd broek.

Een absolute afrader,heb 3 maanden geleden mijn auto verkocht,waarom staat hij dan met doorlopende kosten nog voor de deur. Dit ondanks met continuerende signalering mijnerzijds dat koper zijn verplichtingen niet nakomt. Heeft men de brutaliteit, terwijl koper overduidelijk in gebreke blijft, aan mij een rekening toe te zenden. Als dit bedrijf een competente bedrijfsvoering heeft reageert men ten eerste op mijn veelvuldige mail en ten tweede vergoedt men mijn onkosten! Van communicatie is geen sprake

Minpunten
  • Reactiesnelheid
  • Slechte communicatie
  • Klantvriendelijkheid
Aan te bevelen

Nee, Zie berichtgeving

Reactie Ikwilvanmijnautoaf.nl:
Beste heer v.d. Broek,

Uw situatie heeft onze volledige aandacht. Deze werd enerzijds veroorzaakt door de dealer welke genoodzaakt werd een afspraak tot twee keer toe te verzetten en anderzijds door slechte telefonische bereikbaarheid. Van onze zijde hebben we al het mogelijke gedaan en stellen we alsnog alles in het werk om dit goed en netjes voor u op te lossen.

Voor wat betreft het afhalen van het voertuig zijn wij helaas afhankelijk van een derde partij. We willen graag onze oprechte excuses aanbieden voor het feit dat de levering anders verloopt dan wenselijk is voor alle partijen.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice ikwilvanmijnautoaf.nl