7.3
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Gebruiksgemak:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Positieve ervaring bij Ikwilvanmijnautoaf.nl

Gepubliceerd op 23 januari 2015 door Hennie.

Eerst ervaring negatief 15-01-2015:

Op zich is de verkoop na een strubbeling toch nog goed afgelopen. Maar ze beloven je het treinkaartje te vergoeden, in mijn geval was dit € 20,- ik heb hier 2 x achteraan gebeld en ze hebben steeds een ander smoesje, het komt er op neer dat het gewoon niet vergoed wordt. Ik wil dit toch even kwijt.

Tweede ervaring negatief 21-01-2015:

Via Start 1-2 werd mij na mijn klacht van Ikwilvanmijnautoaf.nl geadviseerd om met de klantenservice contact op te nemen.
Het gaat hier om een vergoeding van € 20,- van een treinkaartje wat ze je geven wanneer je de verkochte auto zelf aflevert.
Na 2 x telefonisch contact wordt er gezegd dat diegene zich onbeschoft behandeld voelt ( omdat je aangeeft dat het vervelend is als alles goed aangeleverd is, en ze nog moeilijk doen tot betalen). Meneer wil zgn. eerst excuses, ik zal u gelijk uit de droom helpen dit gebeurt niet voor iets wat niet plaats gevonden heeft en verder mag u die € 20,- houden. Waarschijnlijk heeft u dit geld van alle treinkaartjes zeer nodig. Het was voor mij ook meer om aan te geven dat als je iets beloofd het ook moet doen.

Positieve ervaring 23-01-2015:

Bovenstaande bedrijf heeft excuses gemaakt en alsnog treinkaartje vergoed.
Ze vonden dat er maar 1 iemand excuus moest aanbieden en dat waren zijzelf.
Voor ons is het nu naar tevredenheid afgesloten.
Groet Hennie

Aan te bevelen

Ja, Auto was snel verkocht

Reactie Ikwilvanmijnautoaf.nl:
Beste heer/mevrouw De Bruin,

Hartelijk dank voor je bericht. Iedereen die zijn auto verkoopt via ons en daarna zijn auto naar de koper brengt, kan zijn treinkaartje bij ons indienen. Deze treinkaartjes worden allemaal door ons betaald. Het betalen van deze treinkaartjes doen we, zoals ook per brief wordt aangegeven, batch-gewijs. Dat houdt in dat we eens per maand de betalingen doen. Maximaal kan het daardoor ongeveer 5 weken duren voordat de vergoeding op je rekening staat. Uit je bericht kan ik niet halen om welke transactie het gaat. Zou je me je gegevens willen mailen naar klantenservice@ikwilvanmijnautoaf.nl zodat ik na kan kijken of alles goed gaat?

Met vriendelijke groet,
Team Klantenservice