1.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Gebruiksgemak:
Wat vind je van deze ervaring?
1

Zeer klant ontvriendelijk

Gepubliceerd op 18 maart 2015 door Wirin.

Vandaag mijn auto moeten inleveren bij een garage in Nijkerk. Zoals overal gelezen verzinnen ze dingen om de prijs te onderdrukken. Nu dus ook, contact gehad met ikwilvanmijnautoaf en ik kreeg Brigitte aan de lijn vol begrip. Zijn praat met de garage en deze meneer bekt Brigitte af en hij vraagt naar Rene. Ze praten wat en ik kreeg Rene aan de lijn. Een zeeeeer klant onvriendelijke man. Ik moest mijn mond houden en de auto vele malen goedkoper leveren dan afgesproken op papier en anders moest ik maar oprotten! Dus mensen doe geen zaken met Ik wil van mijn auto af. Je wordt op alle manier bedondert door ze... Jammer dat ik het toch ging proberen. Zomaar kosten moeten maken en mijn dag is verpest.

Aan te bevelen

Nee, je wordt op alle manier benadeeld

Reactie Ikwilvanmijnautoaf.nl:
Beste Wirin,

Bedankt voor je bericht. Uit je woorden begrijp ik dat je teleurgesteld bent in de afwikkeling van de transactie. Toch voel ik mij wel verplicht om je woorden te nuanceren. De woorden zoals je die aangeeft zijn in het gesprek nooit gebruikt. Je geeft zelf aan in het gesprek dat je wist wat de gebreken van de auto zijn, onder meer een bonk die te horen is onder het rijden. Ik begrijp dat je dit niet als probleem ervaart wanneer je de auto zelf rijdt. Echter wanneer je de auto zou kopen wil je een dergelijk gebrek niet horen. Daarom heeft de dealer je een gewijzigd bod gedaan. Hij moet namelijk kosten maken om dit soort dingen te herstellen. Het is aan jou om dan wel of niet akkoord te gaan met de gewijzigde bieding. Dat is je ook telefonisch meegedeeld. Dit geeft weer aan dat het belangrijk is dat je bekende gebreken van te voren goed doorgeeft.

Met vriendelijke groet,
Jeroen
Klantenservice