6.3
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
14

GEMENGDE GEVOELENS BIJ DE ACTIES VAN AUTOTAALGLAS

Gepubliceerd op 12 januari 2009 door Dominic.

Na terugkeer van vakantie ontdekt dat er een redelijke scheur in de voorruit van mijn auto zat. Op grond van (de bepalingen van) mijn autoverzekering Autotaalglas (gratis nummer) gebeld. Ruit kon voor mijn deur worden vervangen maar gelet op de regenperiode moest wel een gunstig tijdstip worden afgewacht. Dat kwam na 5 dagen (ik had geen haast ; de ruit viel er niet direct uit). Twee vriendelijke monteurs gingen aan de slag. Ze presteerden het zelfs om mijn twee 2008 Zwitserse Autobahnvignetten van de kapotte ruit af te \"weken\" en op de nieuwe ruit bijna onbeschadigd weer aan te brengen: Klasse !!! Echter .... bij nader zicht op de montage bleek dat er abusievelijk kit op een doorkijkvenstertje naar een chasisnummer terecht was gekomen. Dus gen zicht meer (van buitenaf) op dat nummer en dat de paravant slecht sluitend was terug geplaatst. De aansluitrubbers vertoonden lelijke kieren.
Hierover met de vestiging (Ridderkerk) gebeld en gemaild en de volgende dag was er een van dezelfde monteurs die het slecht aansluiten van de rubbers trachtte te verhelpen. Naar mijn idee lukte dat slechts ten dele maar hij verzekerde dat e.e.a. zich nog moest zetten en uiteindelijk helemaal goed zou komen. Na afloop van een onderhoudsbeurt bij mijn garage, werd ik gewezen op een breuk in de (teruggeplaatste) paravant. Hierover wederom met \"Ridderkerk\" contact opgenomen. Men beloofde mij een nieuwe paravant te zullen bestellen en komen monteren. Dit gebeurde inderdaad na twee dagen. Problemen opgelost; ook de slechte aansluiting van de rubbers is met het nieuwe materiaal verleden tijd. E.e.a. ziet er nu weer picobello uit. Dus UITEINDELIJK wel tevreden; maar je moet wel blijven \"signaleren\".

Pluspunten
  • Vriendelijke, behulpzame monteurs. Ook de receptionist van de vestiging Ridderkerk blijft begripvol en handelt coulant.