1.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Slechte ervaring vestiging amsterdam sloterdijk

Gepubliceerd op 29 oktober 2016 door autovw.

Ik had een afspraak gemaakt en voor her repareren van twee sterretjes, dit was mijn eerste keer dat ik ooit wat aan de ramen heb laten repareren, Ik kwam aanrijden en dacht dat ik naar binnen kon rijden nergens werd aangeven dat dat niet kon, toen ik uit stapte maakte de medewerkers, 3 bij één auto bezig met een sterretje, rare opmerkingen omdat ik binnen gereden was, ik gaf aan dat ik dat niet wist en vroeg of ik de auto weer buiten moest zetten( er was maar 1 auto in de garage). Ik moest hem laten staan en mocht me bij de balie gaan melden, de medewerker aan de balie vroeg om mijn groene kaart, die lag in de auto en ging die halen, toen ik weg liep om weer naar de balie, sluit je uit automatische je auto, en toen maakte een medewerker weer een opmerking, "er wordt niks gestolen hoor" ik liet deze maar gaan en ging na de administratie plaats nemen in de koffiehoekje, toen ik geroepen werd, werd mij verteld dat de sterretjes er niet uit konden worden gehaald en dat ik een hele ruit kon gaan vervangen indien ik er last van had. Al met al een zeer slechte ervaring en ook de laatste keer dat ik bij deze vestiging kom.

Minpunten
  • klant vriendelijkheid.
    een arrogante houding.
Aan te bevelen

Nee, Klantvriendelijkheid staat bij deze vestiging zeker niet op één