Slechte ervaring Ruit vervangen leaseauto
Gepubliceerd op 10 november 2021 door Jurjen.Ik had in de ruit van mijn bedrijfsbus (lease) een grote scheur in mijn voorruit.
Door de verzekeringsmaatschappij naar kwikfit Appingedam gestuurd.
Afspraak gemaakt voor vervanging van de ruit, omdat mijn werkgever een collectieve verzekering voor alle bedrijfswagens heeft en dit dus niet via de lease maatschappij gaat doet kwikfit al moeilijk dit kon volgens de medewerker alleen als particulier.
Ik uitleggen dat het toch echt een leaseauto is, en uiteindelijk toch een afspraak kunnen maken.
Door de moeizame communicatie was ik bang de rekening persoonlijk te ontvangen en dat ook gemeld bij de medewerker , maar daar hoefde ik niet bang voor te zijn kwam allemaal goed.
Na nog weer een communicatie foutje over de datum voor het plaatsen van de ruit uiteindelijk toch in de werkplaats beland om de ruit te
Vervangen.
Na vier uur de auto weer opgehaald en weer aan de slag.
Ik vernam dat de ruitenwissers elkaar raakten wat voor de ruitvervanging niet het geval was.
Uiteindelijk kwamen de wissers zo tegen elkaar dat één van de bladen kapot gegaan is.
Ik dus terug naar kwikfit appingedam waar ik wederom slecht te woord ben gestaan en met een niet al te vrolijk gezicht de werkplaats in
Gedirigeerd werd.
Na het verwisselen van het kapotte blad een begint de medewerker van kwikfit appingedam over de kosten van het blad omdat hij vond dat ik eerder had moeten komen om dit te voorkomen.
Met andere woorden het was mijn eigen schuld .
Ik vind dat als de wisser in eerste instantie goed gemonteerd was dit ook niet gebeurd was.
De medewerker was niet voor rede vatbaar en zei dat mensen er altijd maar veel te licht over gedachten ( de winst is natuurlijk weg als je een wisserblad Kado moet doen)
Ik kom voor kwaliteit niet voor uitgeknepen prijzen bij ruit vervanging ik ben vier keer bij kwikfit appingedam geweest om deze klusvoor elkaar te krijgen waar ik helemaal geen tijd voor had maar ook dat viel wel mee volgens de medewerker.
Tot overmaat van ramp viel vorige week ook nog de eigenrisico rekening op mijn mat die rekening moest naar de werkgever en niet naar mij wat ik ook had aangegeven.
Kortom ga niet naar kwikfit appingedam wordt niet naar je geluisterd communicatie verloopt stroef en slecht.
Bij klachten op de reparatie wordt onmiddellijk gewezen naar de klant .
De man denkt dat iedereen fout zit behalve hijzelf.
Nee, Zeer slechte communicatie en minachting naar de klant toe