Zo super slecht, echt waardeloos.

Gepubliceerd op 24 november 2017 door M Jansen.

Een slechte ervaring, tijdens een APK geconstateerd dat de multi riem vervangen moest worden, dat was inderdaad nodig en de kosten zouden 66,-- bedragen. Afspraak gemaakt. Auto 's- morgens gebracht, werd om 16:30 gebeld dat reparatie niet was uitgevoerd, er zou een bout zijn afgebroken waardoor ze de auto wel een paar dagen nodig zouden hebben. Er was nu geen tijd voor, auto opgehaald en uitleg gehad waar het probleem zat en dat het niet duidelijk was wat het ging kosten, toch zeker € 200,- Ik twijfelde en ging met de auto naar een garage, die waren hoogst verbaast, helemaal niks afgebroken, dat was gewoon een tap eind. Dat is heel normaal bij Japanse auto's van die leeftijd en hadden ze moeten weten. Gelukkig kon ik de auto meteen daar laten en kreeg een leenauto mee. Kosten € 40,- voor de reparatie en de leenauto was service. Ik meteen naar de Kwik Fit gereden en het verhaal verteld maar daar werd een lauw gereageerd, tja, de keurmeester had de auto bekeken en dit waarschijnlijk niet geweten?? Nou, degene die het mij had aangewezen en uitgelegd dan dus ook niet. Ik ben er nog boos over. God weet wat het gekost had als ik het hen had laten doen maar dus minstens € 200,-
Dit voelt echt als oplichting!

Aan te bevelen
Nee, Nee, dit was voor mij niet de eerste slechte ervaring maar ik wilde ze nog een kans geven. Ben er helemaal klaar mee.
1.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Deel deze ervaring
Wat vind je van deze ervaring?
Lees ook één van de andere 75 ervaringen over Kwik-Fit:
Start 1-2