Toch maar op zoek naar een andere leverancier?
Gepubliceerd op 27 november 2015 door R..Voor mijn vorige HP printers en die van mijn ouders heb ik regelmatig bij Inkclub cartridges besteld. Altijd huismerk, anders kan ik net zo goed naar de winkel gaan. Eén keer een cartridge gehad die niet werkte, maar een vervangende gekregen.
Tot mijn laatste bestelling voor m'n Epson. Een pakket van 5 cartridges gekocht. 2 Van de 5 lekten. Dit gemeld en een nieuw pakket gekregen. Zomaar weer 5 nieuwe. Daarvan lekten 2 andere en die waarvan ik 1 dubbel had, lag het printplaatje af. Omdat ik als eerste de zwarte nodig had, die gelijk bij eerste bestelling erin gezet, maar werd niet herkend door de printer. Die van de 2e bestelling paste wel en gelukkig had ik nog een originele liggen als reserve. Weer contact gehad. Hun oplossing: met de kleurencartridges zou ik geen problemen hoeven te verwachten als die er in moesten. En bij de volgende bestelling krijg ik korting MITS niet online besteld.
Ja....wat heb ik er dan aan? Nu was het afgelopen maandag tijd om de kleurencartridges te vervangen. Maar met de gele begonnen en jawel hoor....wordt niet herkend.
Ze gaan linea recta de vuilnisbak in. Ik koop m'n inkt wel ergens anders. Die € 40,- hebben ze snel verdiend. Pech gehad voor mij, maar hiermee zijn ze ineens 2 klanten kwijt. Voor mij NOOIT meer Inkclub.
- Snelle levering, ruime keus
- Kwaliteitscontrole, de huismerk cartridges zijn echt niet allemaal gangbaar. En als ze als vervanging voor 2 lekkende cartridges een nieuw compleet pakket opsturen, waarvan er weer 2 lekken en 1 waarvan het printplaatje los ligt, getuigt dat niet van kwaliteit. Eerder van een ruwe handling.