8.7
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Al dertig jaar tevreden klant bij OHRA

Gepubliceerd op 16 maart 2013 door Dwaallicht.

Ik ben destijds als particulier verzekerde via een bedrijfsziektepolis bij Ohra gekomen. Omdat een pakketkorting voordelig was, heb ik alle verzekeringen bij Ohra ingebracht. Via Ohra heb ik tevens een creditcard (Visa) gekregen, waar ik veel plezier van heb. Alle contacten verlopen correct en naar tevredenheid. Het systeem van "direct Writing"vind ik erg plezierig, ik heb geen tussenpersoon nodig! .

Pluspunten
  • 1. Breed aanbod van verzekeringen
  • 2. Ook financiele zaken, zoals koopsompolis, beleggen, pensioen, lijfrente.
  • 3. Duidelijke polisvoorwaarden, geen bedrog via "kleine lettertjes".
    4. Uitvoerige, duidelijke en eerlijke voorlichting en inlichtingen.
    5. Schadegevallen worden correct en vlot afgewikkeld.
Minpunten
  • Wachttijd bij telefonisch contact.
Aan te bevelen

Ja, zonder meer