1.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
0

1 ster is nog teveel!

Gepubliceerd op 4 augustus 2021 door Natacha.

1 ster is nog teveel voor deze bank!
Jaren (vanaf mijn kinderjaren) lid geweest hier.
1 keer is door schuld van mijn werkgever mijn loon veel te laat betaald, waardoor ik rood kwam te staan.
Werd mijn creditcard geblokkeerd.
Nadat ik de betaling ontvangen had belde ik om te deblokkeren, kreeg ik een heel vragenvoor wat voor uitgaven ik maak met mijn creditcard.
Het ging ook nog om zeer standaard uitgaven waar ik hem af en toe eens voor gebruikte.
Sinds wanneer moet ik me daarover verantwoorden?
Op de website van Mastercard staat letterlijk:
Voor je dagelijkse uitgaven en meer.
Als je niet teveel contant geld op zak wilt hebben, maar toch de zekerheid dat je vrijwel overal makkelijk kunt betalen, dan is de Mastercard Standaard creditcard precies wat je zoekt.
Je kunt jouw Mastercard creditcard aanvragen via banken en kaartuitgevende instanties.

Hoezo moet ik dan vragen of ik het alsjeblieft in de winkel mag gebruiken anders werd ie niet gedeblokkeerd.
Ik betaal aan het einde van de maand altijd netjes de cc uitgaven.
Nog nooit zo’n waardeloze klantenservice meegemaakt.
En dit is niet de eerste keer, je wordt bij Rabobank NIET als mens behandeld, ook mijn ouders hebben te maken gehad met de zakelijke onmenselijke behandeling bij Rabobank.
BIJ RABOBANK BEN JE EEN NUMMERTJE GEEN PERSOON!!!
Denk goed na voordat je hier je bankrekening opent, of je hypotheek afsluit!
Nou, op die manier hoeft t niet.
Heb de cc opgezegd en stap over naar een andere bank!

Minpunten
  • Slechte klantenservice
  • Onpersoonlijk. Je wordt als nummertje behandeld
  • Zeer hoge tarieven