1.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
0

De Rabobank is een gedrocht van een stoethaspel

Gepubliceerd op 14 september 2022 door A.J.Stoel.

De Rabobank is een log, ineffici├źnt, arrogant en bureaucratisch apparaat. Niemand is bereikbaar, noch telefonisch noch per mail krijg je reactie. Gemaakte afspraken worden door de Rabobank genegeerd en telefonisten worden als buffer tussen afdelingen geplaatst zodat je nooit direct kunt communiceren. Daardoor worden er grove fouten gemaakt met verstrekkende gevolgen voor de betrokkenen, die vervolgens niets kunnen doen omdat de Rabobank onbereikbaar is.
Je bent afhankelijk van de bank om in sommige gevallen opdrachten uit te voeren, maar de Rabobank acteert en presteert nog minder dan de Belastingdienst en KPN samen als het aankomt op service, bereikbaarheid en oplossingsgerichtheid. God in de hemel is zonder telefoonnummer nog beter bereikbaar dan deze logge bank waarvan altijd minstens de helft van het personeelsbestand met reces is of met lunchpauze.

Deze ervaring is overigens al voor de tweede keer binnen kort tijdsbestek.

Bovendien, iedere keer als je wel je contact hebt met een medewerker krijg je binnen no time een klantentevredenheidsonderzoek onder je neus en als je niet snel reageert of minder dan een acht geeft vragen ze of je ontevreden bent. Maar in gevallen als deze......krijg je uiteraard niet, en ik denk terecht, de vraag wat je ervaring is.

Aan te bevelen

Nee, buitengewoon belabberde service