Helemaal klaar met die Rabo service
Gepubliceerd op 6 maart 2023 door Jos.Ik moet mijn pin pas deblokkeren. Ik ben namelijk de pincode vergeten. Stom maar kan gebeuren toch.
Dat er beveiliging is rondom het deblokkeren snap ik heel goed dus ik bel want ik heb geen APP geinstalleerd.
Blijkt dat ik naar een vestiging moet omdat het terugbel telefoonnummer niet goed staat bij de Rabo bank.
Dan begint het feest. Op het internet staat dat Rabo kantoor in Raalte nog open is maar daar aangekomen is dat niet het geval. Dan maar naar Zwolle, extra 20 km heen en 20 km terugrijden maar dat even terzijde.
Kom ik in Zwolle aan rond 11:00 willen ze mij niet helpen omdat maandag dit grote kantoor pas open gaat na 13:00. Ook na uitleg dat ik een stuk heb (om)gereden en dat Rallte informatie fout op het internet staat, helpen ze bij niet. Het hele kantoor zit vol maar ze willen niet helpen want er zijn regeltjes. Stoom uit mijn oren, wat zeg ik, mijn oren zijn niet groot genoeg om al dat stoom te verwerken.
Wat een waardeloze service
- Door deze ervaring ben ik alle sterke punten vergeten. Net als mijn pincode
- Waardeloze service
- Niet instaat zich in de klant te verplaatsen. Regels zijn regels.
Nee, lees mijn ervaring maar