Positive ervaring met de Rabobank

Gepubliceerd op 20 augustus 2012 door Dvanduin.

Mijn ervaring is positief omdat er tijdens kantooruren altijd contact gemaakt kan worden en ik wordt altijd rustig en correct te woord gestaan, de evt.. Problemen en/of vragen worden of opgelost of beantwoord, als er geen directe oplossing is wordt er heel snel naar een oplossing gezocht en daarover wordt ik dan weer geïnformeerd.

Pluspunten
Altijd aanspreekbaar.
Als je belt direct iemand aan de lijn.
Over het algemeen weet men waar ze over praten en mee bezig zijn.
Minpunten
Dat er kantoren verdwijnen waardoor o.a. De mindervalide grotere afstanden moet afleggen om bij een bank te komen.
Aan te bevelen
Ja, werkt correct en altijd aanspreekbaar en prijs kwalitiet verhouding is prima.
8.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Deel deze ervaring
Wat vind je van deze ervaring?
Lees ook één van de andere 195 ervaringen over Rabobank Banken:
Start 1-2