Positive ervaring met de Rabobank

Gepubliceerd op 20 augustus 2012 door Dvanduin.

Mijn ervaring is positief omdat er tijdens kantooruren altijd contact gemaakt kan worden en ik wordt altijd rustig en correct te woord gestaan, de evt.. Problemen en/of vragen worden of opgelost of beantwoord, als er geen directe oplossing is wordt er heel snel naar een oplossing gezocht en daarover wordt ik dan weer geïnformeerd.

Pluspunten
Altijd aanspreekbaar.
Als je belt direct iemand aan de lijn.
Over het algemeen weet men waar ze over praten en mee bezig zijn.
Minpunten
Dat er kantoren verdwijnen waardoor o.a. De mindervalide grotere afstanden moet afleggen om bij een bank te komen.
Aan te bevelen
Ja, werkt correct en altijd aanspreekbaar en prijs kwalitiet verhouding is prima.
8.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Deel deze ervaring
Wat vind je van deze ervaring?
Lees ook één van de andere 195 ervaringen over Rabobank Banken:
Start 1-2
Zend Framework 2 2.3.1
Documentation Modules Gallery Version 2.3.1 PHP Version 5.3.25 Extensions intl ModulesZendDeveloperToolsDoctrineModuleDoctrineORMModuleSlmMailCaptoliaApplicationAdminCompany
Request and Response 200 Review::index on category/subcategory/company/review
Status code 200 Method GET Controller Review Action index Route category/subcategory/company/review Templateslayout/layoutapplication/review/index
Execution Time 1.20 s
Total Time 1.20 s
Memory Peak 30.50 Mb
Memory Peak 30.50 Mb
Doctrine ORM (Queries) 0 queries in 0.00 µs
DoctrineORMModule Queries for doctrine.sql_logger_collector.orm_default