1.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Slecht slecht slecht

Gepubliceerd op 12 mei 2017 door Anders.

Ik ben destijds bij de Rabo terecht gekomen omdat ze per filiaal beslissingsbevoegdheid hadden. Daarvan is niets meer over. 24 uur wachten tot je teruggebeld wordt en vervolgens iemand aan de lijn die niets meer voor je kan betekenen dan een computer. Vervang zo iemand dan ook maar gewoon voor zo'n computer.

Verder is de reputatie van de bank zo verschrikkelijk slecht dat ik dezelfde dag nog een rekening elders heb geopend. De rol van de bank in de Libor-affaire, wat diefstal van ons allemaal is, en het op grote schaal witwassen van drugsgelden in Midden-Amerika waardoor ze een grote rol in een bloedige drugsoorlog spelen, gaven daarbij mede de doorslag.

Gelukkig staat de bank er qua balans erg slecht voor, dat kan niet lang meer goed gaan. Mensen die veel geld hebben uitstaan bij de Rabobank zou ik ook adviseren om het daar snel van de rekening te halen.

Aan te bevelen

Nee, Slechte en dure service. Schuldig aan Libor-rente-manipulatie, notoire witwassers van crimineel drugsgeld in Midden en Zuid Amerika