1.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Verschrikkelijke service

Gepubliceerd op 29 juni 2022 door Viktoriia.

Ik kwam uit Oekraïne en was op zoek naar een bank waar ik een rekening kan openen. Ik koos voor Rabobank omdat alles gemakkelijk beschreven was, je kunt een rekening openen zonder het huis te verlaten met een Oekraïens paspoort en zo. Maar het bleek een complete leugen te zijn. Ik heb geprobeerd om een account te openen online meerdere keren, ging door alle stadia van de controles, ingevuld alles goed, maar later kreeg ik een e-mail te zeggen dat er iets fout is gegaan en ik moet contact opnemen met de bank, die is gelegen in een naburige stad, nou ja, oke... ik kwam tot de bank en de bank werknemer ook geprobeerd om een account te openen online meerdere keren, ze deed alles het zelfde als mij thuis, waarna ze probeerde om zich te ontdoen van mij zo spoedig mogelijk, en zei dat, als er niets werkte, had ik weer een dag en dan zou ze een account openen via haar computer, maar ik was er zeker van dat het niet zou werken, en ik had geen verlangen en tijd komen er weer (diesel ook kost het mij geld) met grote moeite slaagde ik erin om te overtuigen haar om een rekening te openen voor me nu, maar ze probeerde om zich te ontdoen van mij tot het laatste moment te vertrouwen op wat, ze heeft gegevens invoeren in de computer handleiding en het zal een tijd duren, ik zei dat dit haar taak en als ze niet willen om het te doen, ik ga zoeken naar een andere bank, ze "doorbijten haar tanden" overeengekomen. De rekening is open. Ik wacht op een kaart die me per post gestuurd moet worden.. en nu deze langverwachte dag is gekomen, kreeg ik mijn betaalkaart en scanner, alles wat ik moest doen was het activeren van de kaart online, niets is te ernstig, alles is gemakkelijk en begrepen, maar ... de bevestigingscode die de bank naar de mobiele telefoon stuurt is vereist, ik heb het maximum aantal codes aangevraagd (3) maar geen van hen ben ik nog niet gekomen, het is 7 uur geleden, en ik wacht nog steeds, gedurende deze tijd heb ik duizend keer de juistheid van het telefoonnummer gecontroleerd en al het andere, alles is correct, maar de code is nooit gekomen, en zonder dat kan ik mijn kaart niet activeren, en Ik wil niet, want Ik heb deze nergens walgelijke service ontmoet, en na dit alles, Ik ben echt bang om deze bank te vertrouwen met mijn geld. Het is verschrikkelijk, het kan niet erger. Niet met vriendelijke groeten Victoria Merezhko

Aan te bevelen

Nee, U zult veel tijd en zenuwen doorbrengen en het is geen feit dat dit u naar het gewenste resultaat zal leiden