1.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Klantonvriendelijke bank

Gepubliceerd op 24 januari 2018 door R.A Bouma.

Al jaren hebben ze premie geint...nooi een betaal achterstand, altijd via automatische incasso.
Maar........dat is het niet, ze zetten me neer als een zware crimineel, omdat ik meer bezit in onroerend goed dan de doorsnee, al jaren innen ze, dan ineens na een vraagje over verzekerd te zijn als ik de woning aanbiedt via air B&B...dan ineens schrikt men, u bent niet verzekerd met meer dan 2 woningen...leegstand..hoe zit dan, waar komt dat geld vandaan..Toevallig verdient als lerares overheid en dubbele verdiensten met B&B..Zo de waard is vertrouwt hij de gasten, hoe was het alweer, een voormalige CEO die de bank deed omvallen, de SNS had Staatssteun nodig...of was het nu jaloezie..
Na het gesprek onmiddelijk opgezegd al de verzekeringen..van meer dan 2 huizen + aansprakelijkheid..Gelukkig omarmt Centraal Beheer mij met open armen, u bent hier welkom..
Zo.n bank als SNS is slechter als slecht..premie innen en nog spraatjes ook....wegwezen SNS....zak als bank morgen weer door de grens ,mag u failliet raken dat is wat ik u toespreek..walgerlijk bedrijf, dat is zacht uitgedrukt.

Pluspunten
  • Geen, want het zijn een stel personen met een vermogen om te oordelen
Minpunten
  • Meer dan dat dit papier groot is
Aan te bevelen

Nee, Zo de waard is vertrouwt de bank zijn gasten, oplichting door vroegere CEO en zo zien elke klant, zakkers zijn het