5.3
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
2

2010: en geen mailcontact mogelijk

Gepubliceerd op 1 februari 2011 door Aad.

Een Visacard; je kunt niet zonder. Dat is tenminste mijn ervaring. Als het onverwacht nodig is, heb je altijd "geld" op zak en kan je je redden. Ook in het buitenland.
Als je met Visa contact wilt opnemen, ben je gedwongen om op te bellen. Even een mailtje sturen is er niet bij. Dat is jammer, want ik bewaar graag mailtjes. Een telefoongesprek opslaan is toch een stuk lastiger. Waarom het International Cardservice geen algemeen emailadres? Dat is voor zo'n modern bedrijf toch niet meer van deze tijd?

Pluspunten
  • Gemak; waar je ook bent. Het is een stukje plastic dat veiligheid biedt.
Minpunten
  • Met het bedrijf in contact treden zou moderner moeten: gewoon een algemeen emailadres.
Aan te bevelen

Ja.