3.3
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Mijn ervaring met de abn/amro bank zijn zeer slecht, al 43

Gepubliceerd op 1 mei 2012 door JH v Haarlem.

Mijn ervaring met de abn/amro bank zijn zeer slecht, al 43 jaar klant maar maakt niet uit zeggen ze, al ben je 100 jaar klant. Dieven zijn het, hebben vorig jaar mijn spaar en prive rekening geplunderd, omdat er een kwestie liep bij de credit card service, die niet toe wilde geven, dat ze fouten gemaakt hadden, ja wel door de telefoon, maar niet zwart op wit, had alleen een brief niet gehad met de post, er was namelijk fraude gepleegd op mijn credit card, en in eerste instantie kregen we dat geld terug. Maar toen we niet op die brief reageerde, van de tegen partij [wat dus niet kon als je hem niet gehad hebt ] dachten ze dat we het erbij lieten zitten, was een bedrag van 2340,00 euro niet dus, en dat was in dec. 2009, zijn ze het er iedere maand af gaan halen van onze priverekening soms 2 keer in de maand, [was zo erg dat we de gewone pinpas soms niet konden gebruiken] maar haalde dat iedere maand weer terug. Tot mrt. 2011, toen heeft de abn/amro bank er 3500,00 euro afgehaald, en kon dit dus niet meer terughalen. Heb wel 100 klachten overal ingediend maar, iedereen doet net of ze gekke henkie zijn, heb ook nog te horen gekregen dat ik geen klachten meer mag indienen, niet per telefoon niet per brief of email, en ook niet op mijn kantoor tiel mag komen, met een dreigend accent ook nog. Verder is de credit card al vanaf dec. 2009 geblokkeerd terwijl hij in mijn pakket zit en ook nog een bkr notering. Is dit nederland dieven zijn het roep op om allemaal weg te gaan bij de ABN/AMRO BANK want ben niet de enigste die problemen heeft met die bank, moet je maar eens op internet zoeken, schandalig is dit en als je flink wat te verteren had, was het misschien ook nog niet zo erg, maar nada schofterige misdaders zijn het > heb er geen andere woorden voor. Hoop dat andere mensen hier iets van leren. En deze bank voor altijd mijden.