De arrogantie van de Postbank..grrr

Gepubliceerd op 9 augustus 2007 door Gabrielle.

De juiste info wordt niet in 1 keer verstrekt, waardoor de hypotheek aanvraag te lang duurt.

Toen ik de huidige hypotheek wilde oversluiten moest ik een afspraak maken met de hypotheekadviseur. Offerte tekenen en opsturen. Maar ik had nog een paar vragen dus ik nam telefonisch contact op. De adviseur was uit dienst getreden, de vervanger op vakantie en ik moest maar later even met een binnendienstmedewerker contact opnemen.
Hoofdkantoor opgebeld, maar ik mocht niet met de binnendienstmedewerker praten.

Na 3 dagen aan de telefoon te hebben gezeten kreeg ik een 3e adviseur toegewezen.
Ze wisten niets van mijn dossier af, geen profiel en kwamen ook niet langs voor een gesprek. Na 2 maanden belt de adviseur op dat ik een nieuwe offerte moest ondertekenen, anders kreeg ik geen hypotheek.
Dit alles heeft bij elkaar 5 maanden geduurt en ik heb daarom gezegd: stop hier maar mee, ik zoek wel een andere hypotheekverstrekker.
Nu heb ik 1% annuleringsboete aan mijn broek gekregen!

Ik zou dus niet afgaan op de reclame, maar opzoek gaan naar een eerlijke bank die alles netjes volgens het boekje afhandeld.

Pluspunten
geen sterke punten
5.7
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Deel deze ervaring
Wat vind je van deze ervaring?
Lees ook één van de andere 2 ervaringen over Postbank Hypotheken:
Start 1-2
Zend Framework 2 2.3.1
Documentation Modules Gallery Version 2.3.1 PHP Version 5.3.25 Extensions intl ModulesZendDeveloperToolsDoctrineModuleDoctrineORMModuleSlmMailCaptoliaApplicationAdminCompany
Request and Response 200 Review::index on category/subcategory/company/review
Status code 200 Method GET Controller Review Action index Route category/subcategory/company/review Templateslayout/layoutapplication/review/index
Execution Time 982.51 ms
Total Time 982.51 ms
Memory Peak 28.00 Mb
Memory Peak 28.00 Mb
Doctrine ORM (Queries) 0 queries in 0.00 µs
DoctrineORMModule Queries for doctrine.sql_logger_collector.orm_default