5.3
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
2

Internet Sparen

Gepubliceerd op 11 mei 2010 door Femke.

Het internetsparen bij MoneYou is simpel en handig totdat de tegenrekening gewijzigd moet worden. Dat kost 3 weken waarin je niet over je geld kan beschikken. Het hoger management heeft geen tijd noch zin of behoefte om de klant te spreken. De medewerkers klantenservice doet haar uiterste best, maar het hoger management heeft 2,5 weken nodig om een handtekening te zetten. Ongelovelijk!

Pluspunten
  • De medewerkers van de klantenservice, die blijkbaar geen bevoegdheden hebben om daadwerkelijk service te verlenen of actie te nemen.
Minpunten
  • Het hoger management, die zich niet laat zien, horen of spreken ondanks beloften hiertoe. Het ongenoegen kan alleen via de medewerkers die toch echt wel hun best doen. Klanten met klachten zijn niet goed voor de bonus zullen we maar zeggen.
Aan te bevelen

Nee, service en echt over je geld kunnen beschikken is het belangrijker dan een tiende procent rente.