Slecht! onverwachte kosten
Gepubliceerd op 19 augustus 2016 door KW.Ik heb slechte ervaring met Monuta: omdat ze vanaf begin niet open zijn geweest over de totale kosten die ik uiteindelijk moest maken. Mijn moeder had degelijke polis bij ze afgesloten: standaard services + een bestedingen bedrag van 4 duizend euro. Je zou denken dat daar niks mis zou gaan. Toch moet ik nu zelf voor de graafsteen opdraaien, fyi “een goedkope graafsteen kosten 1500 euro”. De 4k hebben ze mooi op eigen diensten gedeclareerd zodat ze niet voor de graafsteen hoeven op te draaien.
We hebben verschillende keren met elkaar gesproken maar ze hielden al die tijden de graafsteen kosten buiten. Blijkbaar behoort dat niet bij de uitvaart. ARE YOU KIDDING ME? Een uitvaartverzorger hoort je te helpen en niet op te lichten.
Mijn ervaring:
Ze denken aan zichzelf, ze doen het puur voor geld. Jammer dat ik ooit zaken met hun heb gedaan.
Ik raad iedereen af om überhaupt één verzekering bij hun af te sluiten omdat hun basis behoefte niet juist is. Ze doen het voor puur voor geld i.p.v. steunbieden inruil voor geld.
- zijn zijn wel professional in verzorgen van een uitvaart.
- ze doen het puur voor geld.
Nee, ze doen het puur voor uw geld i.p.v. u steunen inruil voor uw goed.