8.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Coördinatie die elders ontbrak

Gepubliceerd op 22 september 2010 door Jean Op den Kamp.

Ik kwam als chemocastraat in de knel omdat er op geen enkele manier goede communicatie plaatsvond tussen de verschillende specialismen.
Hoe duidelijker mijn (onbekende) lichamelijke problemen met testosteron in beeld kwamen, hoe meer het er op leek dat ieder specialisme de verantwoording liever door schoof. Eén keer contact met AnderZorg en het probleem werd begrepen. Dat er op bepaalde vragen geen antwoorden zijn, dat staat nu in elk geval duidelijkheid en mijn eigen keuzes (tussen twee kwaden) niet meer in de weg.

Pluspunten
  • 1/Een service desk die de probleemstelling aanvoelt en niet gaat aanmodderen maar direct de juiste persoon inschakelt.
  • 2/Daarna een bemiddelaar die uiterst snel en met respect de moeilijke materie doorgrond en vervolgens contacten legt met een gespecialiseerd ziekenhuis.
  • 3/Resultaat gericht: Binnen 14 dagen oplossingen voor problemen die al jaren aanmodderden.
Minpunten
  • 1/Ze zouden zelf eens wat duidelijker mogen zijn over die kracht van het moederbedrijf Menzis wat wel degelijk klaarstaat als je ze nodig hebt. Zelf had ik dat niet zomaar verwacht op mijn goedkope polis. "Slechte voorlichting" dus.
Aan te bevelen

Ja, goedkoper dan menzis en toch de service van dat moederbedrijf