6.3
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Interpolis wil geen klanten die geclaimt hebben!!!

Gepubliceerd op 4 februari 2011 door Ruud Intres.

Na jaren lang met plezier verzekert te zijn geweest wilde ik mijn mobile telefoon verzekeren. Tot mijn verbazing werd ik als goed betalende grote klant geweigerd bij Interpolis omdat ik in 5 jaar tijd te veel claims had gehad. Uit onderzoek blijkt dat bijna de helft van de claims niet mijn schuld waren. Maar Interpolis wijkt niet van haar standpunt. Als je de pech hebt te veel te claimen in hun optiek dan lig je er uit. Leuk als je bedenkt dat als ik al mijn verzekeringen had verspreid over meerdere maatschappijen dit nooit gespreeld zou hebben. Ik ga op zoek naar een betrouwbare verzekering!!!

Pluspunten
  • Je premie innen en de indruk wekken dat je geen bonnetjes hoeft te overleggen en dat ze dus zeer soepel afhandelen.
Minpunten
  • Je als eerlijke klant er uit werken als je en paar keer pech hebt!!!! Wel betalen maar niets claimen.
Aan te bevelen

Nee, belazeren de klanten!!