5.3
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Uitbetaling schade duurt erg lang

Gepubliceerd op 17 oktober 2017 door Betsie.

31 augustus heb ik per ongeluk schade toegebracht aan nieuwe schoenen van iemand anders. Dit 1 september gemeld en 4 september de gevraagde mail retour gestuurd. Ook de tegenpartij heeft toen als terug gestuurd.Begin oktober maar eens gebeld waarom het zo lang duurde. Het antwoord was we hebben een achterstand maar alles om het af te handelen is binnen, dus ik ga de behandelaar vragen of hij het naar voren kan halen zodat het eerder afgehandeld wordt. Vandaag weer gebeld, we wachten nog op de aankoopnota! Toen ik zei dat ik eerder had gebeld en dat toen alles binnen was kreeg ik als antwoord dat ze niet wist wie ik toen gesproken had , hoezo dossier?? Tja wij kunnen verder niks doen als we de aankoopnota niet hebben! Waarom daar dan niet even nog een keer naar gevraagd? Ik heb nog gezegd dat als ik nu niet had gebeld er dus helemaal niets zou gebeuren. Daar kreeg ik geen antwoord op. Helaas is dit de 2e keer dat de schadeafhandeling zo moeizaam gaat, ik heb in al die jaren nog maar weinig schade gemeld maar vind dit echt hele slechte service en denk er dan ook sterk aan om ale verzekeringen die ik bij Meeus heb af gesloten over te zetten naar een andere maatschappij.

Pluspunten
  • Makkelijk bereikbaar
Minpunten
  • Super traag met schadeafhandeling
Aan te bevelen

Nee, Slechte afhandeling van de schade, duurt erg lang voordat meeus uitbetaald . En vraagt niet naar ontbrekende stukken, dit moet je als klant zelf uitzoeken!