Prima service na slechte ervaring met Inshared

Gepubliceerd op 13 juni 2012 door Leo.

Was bij Inshared verzekerd en daar schade geclaimd. (auto total loss) Inshared vertraagde de zaak enorm ( in totaal 4 maanden) en stuurde het dossier door naar de ZLM die de verzekeraar van de tegenpartij was. Omdat Inshared niet reageerde op mijn e-mails heb ik toen rechtstreeks contact opgenomen met de ZLM die binnen een redelijke termijn de zaak heeft afgerond en zelfs meer uitkeerde dan Inshared had berekend. Bovendien zeer prettig contact met de ZLM gehad. Voor mij uiteraard reden om mijn verzekering nu onder te brengen bij de ZLM, die bovendien zelfs goedkoper bleek te zijn dan Inshared! .

Pluspunten
Ondanks dat ik geen klant was van de ZLM ben ik daar zeer correct geholpen.
Snelle beantwoording van e-mails
Correcte afhandeling van schade.
Minpunten
Kan geen enkel zwak punt bedenken.
Aan te bevelen
Ja, is bovendien beslist niet duurder dan die verzekeraars die in hun reclames beweren dat "we all benefit"
9.3
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Deel deze ervaring
Wat vind je van deze ervaring?
Lees ook één van de andere 57 ervaringen over ZLM:
Start 1-2
Zend Framework 2 2.3.1
Documentation Modules Gallery Version 2.3.1 PHP Version 5.3.25 Extensions intl ModulesZendDeveloperToolsDoctrineModuleDoctrineORMModuleSlmMailCaptoliaApplicationAdminCompany
Request and Response 200 Review::index on category/subcategory/company/review
Status code 200 Method GET Controller Review Action index Route category/subcategory/company/review Templateslayout/layoutapplication/review/index
Execution Time 1.07 s
Total Time 1.07 s
Memory Peak 28.75 Mb
Memory Peak 28.75 Mb
Doctrine ORM (Queries) 0 queries in 0.00 µs
DoctrineORMModule Queries for doctrine.sql_logger_collector.orm_default