Slechte service, slecht communicatie en erg klantonvriendelijk

Gepubliceerd op 1 juni 2012 door Haverkamp.

Zeer klantonvriendelijke benadering, binnenhalen opdracht lijkt centraal te staan, slechte communicatie zowel intern als met de betrokken partijen. Er is geen centraal aanspreekpunt meer, hetgeen tot de nodige communicatiestoringen leidt. Voor dit alles betaal je relatief veel geld.

Pluspunten
Breed bereik klanten, landelijk bereik. Checken van potentiele klanten op kredietwaardigheid.
Minpunten
Slechte communicatie.
Klant staat niet centraal
Onvolledige in- en uitcheck.
Onduidelijke verwachtingen van service Direkt Wonen.
Aan te bevelen
Nee, afraden
4.3
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Gebruiksgemak:
Deel deze ervaring
Wat vind je van deze ervaring?
Lees ook één van de andere 16 ervaringen over Direct Wonen:
Start 1-2
Zend Framework 2 2.3.1
Documentation Modules Gallery Version 2.3.1 PHP Version 5.3.25 Extensions intl ModulesZendDeveloperToolsDoctrineModuleDoctrineORMModuleSlmMailCaptoliaApplicationAdminCompany
Request and Response 200 Review::index on category/subcategory/company/review
Status code 200 Method GET Controller Review Action index Route category/subcategory/company/review Templateslayout/layoutapplication/review/index
Execution Time 1.01 s
Total Time 1.01 s
Memory Peak 28.00 Mb
Memory Peak 28.00 Mb
Doctrine ORM (Queries) 0 queries in 0.00 µs
DoctrineORMModule Queries for doctrine.sql_logger_collector.orm_default