Slechte service, slecht communicatie en erg klantonvriendelijk

Gepubliceerd op 1 juni 2012 door Haverkamp.

Zeer klantonvriendelijke benadering, binnenhalen opdracht lijkt centraal te staan, slechte communicatie zowel intern als met de betrokken partijen. Er is geen centraal aanspreekpunt meer, hetgeen tot de nodige communicatiestoringen leidt. Voor dit alles betaal je relatief veel geld.

Pluspunten
Breed bereik klanten, landelijk bereik. Checken van potentiele klanten op kredietwaardigheid.
Minpunten
Slechte communicatie.
Klant staat niet centraal
Onvolledige in- en uitcheck.
Onduidelijke verwachtingen van service Direkt Wonen.
Aan te bevelen
Nee, afraden
4.3
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Gebruiksgemak:
Deel deze ervaring
Wat vind je van deze ervaring?
Lees ook één van de andere 16 ervaringen over Direct Wonen:
Start 1-2