1.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Gebruiksgemak:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Waardeloos, star, niet klantvriendelijk

Gepubliceerd op 23 december 2013 door Otto.

Ik wilde een tube parfumvrije spf 30 zonnebrand bestellen van Badger. Om zeker te weten dat ik een goed product kreeg heb ik eerst gemaild om te vragen of de tubes een goede datum hebben. Jazeker, was het antwoord. Dus ik bestelde. Het product heet Badger spf 30 op de Biovitamins site. Er is ook een spf 34, maar (na eerst informatief googlen) deze is oud en heeft een andere samenstelling, met een ingrediënt waar ik allergisch voor ben. Aangezien ik gemaild had over dit specifieke product (ik had een vraag over de Badger spf DERTIG en er was nieuwe voorraad binnen, mailde hij, met goede datum, dus ga je van de nieuwe versie uit,toch???) en hij op de site duidelijk Badger spf 30 heet en op mijn bestelling ook zo vernoemd stond, was ik erg verbaasd dat ik bij het ontvangen van het pakket een tube Badger spf 34 ontving, terwijl op de bijgeleverde bon ook stond dat ik Badger spf 30 besteld had. Ook zag ik dat de exp. datum verliep op mei 2014, over 5 maanden, terwijl het tekentje op de tube aangaf dat de tube een jaar goed was na opening. HAD IK NIET GEMAILD OVER DE DATUM???

Een ellendige maildiscussie volgde. Volgens meneer stond er geen fout op de site. Wel gedeelte en spf 30 snap ik niet? Ik stuurde hem ook een link van een Amerikaanse site waarop de tube ook te bestellen is en daar stond duidelijk dat de nieuwe versie spf 30 heet. Waarom noem je hem zo als je hem niet levert? En ga je mij vertellen dat het hetzelfde product met dezelfde samenstelling is, terwijl ik overal de ingrediëntenlijst met duidelijke verschillen vinden kan. Als ik een,VW Golf 1.4 bestel neem ik toch ook geen genoegen bij afleveren met een andere motorinhoud? Hij ging ook een heel verhaal ophangen over de tht en tgt datum. Volgens tests kunnen zonnedroducten nog 2 jaar Open blijven. Alsof ik achterlijk ben. Ik had er toch ook nog eerst duidelijk over gemaild? Ik wilde het gewoon niet. En waarom zetten ze er een datum op. Volgens zijn schatting was de tube geproduceerd rond augustus. Jaaa, tuurlijk, ze produceren een tube die een jaar open mag blijven met een datum erop die,vanaf augustus geteld, na 9 maanden verloopt.
Ik was er klaar met het gezeur. Ik mocht de tube terugsturen en kreeg dan het aankoopbedrag terug, maar de 6,75 euro verzendkosten waren voor mij. Sorry? Ik heb toch niks verkeerd gedaan? Het gaat me niet om het geld, maar het principe. Is dit eigenlijk niet gewoon diefstal? Ik ben nu bijna 7 euro kwijt en heb niets.

Grappig is dat ik ondertussen naar de Gimsel drogisterij in Rotterdam gegaan ben om mijn oude vertrouwde tube Aubrey spf 15 te halen. Deze was uitverkocht en bestelden ze voor me. Toen de dame me belde dat deze binnen was vertelde ze me dat ik 30% korting kreeg, want de tube mocht een half jaar open blijven maar had een exp datum uit mei. De groothandel krijgt in april de nieuwe voorraad binnen. Ik had nergens om gevraagd. Zo hoort het toch en kan het blijkbaar ook.

Biovitamins mag zelf qua service wel wat vitaminen gebruiken. Ik vind het een schandalige webshop.

Pluspunten
  • Klantonvriendelijkheid (het bovengenoemde lijkt mij dit afdoende te onderbouwen. Ook al vond meneer dat hij geheel gelijk had, dan nog hoort de klant koning te zijn).
Minpunten
  • Toegeven van fouten is niet geheel zijn sterke kant. Dat geeft niet, als het mij maar niets kost.
Aan te bevelen

Nee, duh!