5.3
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Gebruiksgemak:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Geen contact mogelijk, twijfelachtige prijsverhoging.

Gepubliceerd op 8 juli 2017 door Reinier T.

Boeken via Direct Ferries was 1 maal en niet meer. Volgende keer rechtstreeks bij de maatschappij. Tijdens het boeken van Kristiansand naar Hirsthals werden we 2 keer uit het systeem gegooid omdat we langer dan 15 min nodig hadden. Moesten 7 pagina's invullen, paspoortnrs, alle gegevens, enz. Toen het wel verder lukte kon je de boeking opslaan. Dat gedaan en daarna kregen we een mail dat de prijs ineens met bijna €30 verhoogd. Je kunt dan akkoord gaan of annuleren. Gelukkig hadden we de 'goedkopere' boeking opgeslagen en daarmee de boeking afgerond en betaald. Keken we via een ander IP nummer gold de oude prijs nog steeds. 's Morgen voor de overtocht die dag om 16.30 uur voor de overtocht nog even gecheckt, was het geld niet afgeschreven, kennelijk iets fout gegaan. Proberen contact te krijgen met Direct Ferries, via mail en telefoon, is niet meer gelukt. Rechtstreeks met Color Line gebeld en we waren niet geboekt voor de overtocht. Maar opnieuw aangemeld en toen bleek het nog eens € 13 duurder te zijn. Ja, je wilt toch over dus maar betaald. Vlak voor het inchecken hadden we nog geen bevestigingsmail en geen tickets. Gelukkig lagen de tickets bij de incheck. Kortom, geen communicatie mogelijk, prijsverhogingen waarbij wij onze twijfels hebben, een hoop irritatie en stress die niet nodig waren als Direct Ferries adequaat zouden functioneren.

Aan te bevelen

Nee, er was geen contact met Direct Ferries mogelijk, de prijsverhogingen waren twijfelachtig en alles op het laatste moment gaf onnodige stress.