5.3
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Gebruiksgemak:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Als bij check- in mis gaat verwacht geen hulp van hotel.com

Gepubliceerd op 8 augustus 2012 door Peter Biesheuvel.

2 nachten geboekt en betaald bij hotel.com voor hotel in China. Daar aangekomen zeggen ze dat het nog niet betaald is, laat ze de bevestigingsbrief zien dat het betaald is maar helpt niet. Direct mail naar hotel.com gestuurd, automatische mail terug, binnen 48 uur berichten ze terug. 14 dagen later TELAAT dus krijgen we een echt nutteloos berichtje terug.... Als ik daar boos op reageer houd de communicatie op. Je hebt dus garantie tot de deur!!!!!

Pluspunten
  • Voordeligste Prijs is hetgene waar je naar op zoek bent en ook regelmatig bij ze vind.
Minpunten
  • Reactie op problemen ter plekke bij check-in is 0.
Aan te bevelen

Nee, goedkoop kan ook duurkoop worden