1.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Gebruiksgemak:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Annuleren gratis! NIET DUS

Gepubliceerd op 6 maart 2014 door marian.

Weer een slechte ervaring met hotels.com
(toevoeging op mijn recensie van 28-2)
Na heel veel geduld uiteindelijk iemand aan de lijn (eerst 35 minuten in de wacht) mijn verhaal gedaan; er is 474,00 geïncasseerd terwijl er in de bevestiging staat dat er pas bij uitchecken betaald hoeft te worden. Zegt die dame dood leuk, daar kan ik niets aan doen, dat heeft het hotel gedaan, wij niet. Ga het daar maar terug vragen.
Haar volgend advies: annuleer het maar dan krijg je het vanzelf terug.
Omdat ik erg ontevreden was over de gang van zaken dat uiteindelijk maar gedaan. Maar tot mijn grote verbazing krijg ik niet het volledige bedrag terug.
Er word 47,40 ingehouden. Waarvoor???
Op de website staat duidelijk (en ook in de reserveringsbevestiging) gratis te annuleren tot de dag voor aankomst!
Ook niet waar dus.

Als ik weer bel, krijg ik na weer heel lang wachten te horen dat ik een klacht alleen per mail in kan sturen.
Dat gedaan. Ik krijg een vriendelijke mail terug dat ze binnen 28 dagen antwoord gaan geven.
Maar ze hebben het op de klachtenafdeling vast erg druk dus dat kan ik begrijpen.

Wordt vervolgd.

Mijn Advies: niet boeken, oplichting!

Onwaarheden op de website:

Wij hebben uw boeking met Visa, eindigend op ****, gegarandeerd.
Geen zorgen! We hebben niets in rekening gebracht. U kunt het bedrag, samen met eventuele extra kosten en toeslagen, rechtstreeks bij de receptie van het hotel betalen in de lokale valuta.

Annuleringsbeleid Gratis annuleren kan tot 14-06-2014
Als je de boeking na 0:00 op 14-06-2014 ((GMT+01:00) Belgrade, Bratislava, Budapest, Ljubljana, Prague) wijzigt of annuleert, dan wordt er een bedrag gelijk aan de prijs van 1 nacht (inclusief belasting) in rekening gebracht.

Pluspunten
  • heb ik niet ontdekt
Aan te bevelen

Nee, erg onbetrouwbaar