3.3
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Gebruiksgemak:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Hotels.com misleidt klanten en komt afspraken niet na

Gepubliceerd op 20 januari 2014 door Jurjen.

Via Hotels.com bleek 3 overnachtingen in Quebec ruim 100 euro goedkoper te zijn dan direct via het hotel zelf te boeken. Voor de zekerheid telefonisch contact opgenomen met Hotels.com of de prijs inclusief de lokale belasting was. Ja was het antwoord. Echter, de bevestiging die we per mail ontvingen gaf anders aan zodat we weer contact moesten opnemen.

Omdat we printscreens van de boeking en de site hadden gemaakt, hebben we na heel lang aandringen uiteindelijk per mail schriftelijk een bevestiging ontvangen dat indien de kosten hoger mochten uitvallen, dan op de site aangegeven, wij de kosten na onze vakantie konden terug krijgen.

Zo gezegd zo gedaan. Het teveel betaalde bedrag van ruim 100 euro zou 10 werkdagen later op onze rekening staan. Na vele mailtjes en telefoontjes (en dus ook telefoonkosten) verder zijn we momenteel 4 maanden verder en nog steeds is ons geld nog niet geretourneerd. Uitspraken als, we zoeken het uit, we zijn er mee bezig en we bellen vandaag terug komt Hotels.com keer op keer niet na. Schandalig om je klanten zo erg te misleiden! Wij boeken NOOIT meer met Hotels.com.

Pluspunten
  • Ruime keus aan hotels
Minpunten
  • Prijzen op de site komen niet overeen met de werkelijkheid
  • Hotels.com komt haar afspraken niet na
Aan te bevelen

Nee, Hotel.com misleidt haar klanten en komt haar afspraken niet na