1.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Gebruiksgemak:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Slechte ervaring! Geen geld terug bij annulering

Gepubliceerd op 23 juni 2016 door VV.

KLACHT!
Ik heb op 2-6-2016 een boeking gemaakt (Novotel Maastricht) die ik op 3-6-2016 heb geannuleerd. Ik heb daarvan ook een annuleringsbevestiging ontvangen.
Vervolgens heb ik tot 3 x toe met een dame van het contactcenter aan de lijn gehangen met de vraag wanneer mijn geld wordt gerestitueerd (bedrag van € 162,00). Tot 3 x !!! toe exact dezelfde gegevens moeten doorgeven aan de volgende dames:
4-6-2016 Sofie
13-6-2016 Riekie
23-6-2016 Aneri

Elke keer wordt hetzelfde excuus gebruikt, ze snappen het niet, het zou goed moeten komen en ze hebben het doorgestuurd naar de financiele administratie.

Wat een wanprestatie en schijnvertoning.

Tot op heden geen geld terug gezien en ik kan elke keer zelf bellen, waarbij je met gemak 30 minuten in de wacht hangt (1e 15 min. om mw. aan de lijn te krijgen, vervolgens gaat mw. het 'uitzoeken' en hang je nog 15 min. aan de lijn).

Geen hotels.com voor mij meer! Dan moet ik toch de complimenten geven aan booking.com, nooit problemen met annuleren/ restitutie bedragen!

Aan te bevelen

Nee, Je kunt achter je geld aan bij annulering, wat in mijn geval tot op heden niet is gerestitueerd!