1.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Gebruiksgemak:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Slechte ervaring Hotels.com

Gepubliceerd op 15 augustus 2016 door VV.

Niet boeken via hotels.com. Geven aan op de site dat annuleren kosteloos is. Niet dus.......... ik heb een overnachting geannuleerd voor 4-6-2016, ben tot op heden (15-8-2016) bezig om mijn geld terug te krijgen. Je krijgt allemaal verschillende redenen: er zit een Amerikaans bedrijf achter, IBAN betalingen zijn lastig, dat duurt langer. De supervisor aan wie ik het heb doorgegeven is niet beschikbaar, we hebben een computerstoring. Kortom allerlei smoezen, waar ze dan mee op de proppen komen nadat ze je eerst voor de zoveelste keer voor minimaal 15 minuten in de wacht hebben gezet. Heb er inmiddels 8 keer een telefoontje aan gewaagd + 2 x een schriftelijke klacht ingediend, resultaat tot heden is niets! Ik kan nog steeds fluiten naar mijn geld. Oplichters!!

Aan te bevelen

Nee, NEE! Na annulering kun je fluiten naar je geld!!