1.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Ik zou er niks boeken of bestellen

Gepubliceerd op 30 september 2020 door Frank.

Het is niet mogelijk om naar het pretpark te gaan gezien de Covid ontwikkelingen. We moeten een negatieve test aantonen van niet ouder dan 48 uur, dat is helaas niet haalbaar omdat de uitslag langer duurt. Gevraagd of het verplaatst kan worden, nou dat heeft heel wat voet in de aarde en bijvoorbeeld naar volgend jaar is niet mogelijk. Nu wordt er ook nog eens extra 20 euro gevraagd om het tot maximaal begin november te verplaatsen. Dat schiet natuurlijk niet op. Ook bijvoorbeeld dat ze 10% inhouden en de rest terugbetalen zien ze niet zitten.
Service gericht zijn ze niet en schuilen zich alleen maar achter hun voorwaarden. Ik hoop dat ze genieten van mijn geld... Klant zal ik in ieder geval nooit meer van ze worden!
Ik raad ook aan om geen zaken met ze te doen, niet eens een artikel aanschaffen.

Aan te bevelen

Nee, Service gericht zijn ze niet en schuilen zich alleen maar achter hun voorwaarden.