1.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
1

Tot 2x toe geen huurauto meegekregen.

Gepubliceerd op 9 april 2016 door gh.

In Napels een auto gehuurd via Expedia, maanden van te voren. Ter plekke eiste Europecar extra geld voor een andere bestuurder dan degene die de reservering had gedaan. 200,-- euro, op een reservering van 400,--! Belachelijk, en dit hebben we geweigerd. In overleg met Expedia de reservering gecancelled. Die zouden dit smiddags nog even bevestigen. Nooit meer iets van gehoord. Toen ter plekke, wederom via Expedia een nieuwe resevering gemaakt bij Budgetcar, voor de volgende dag. Dit alles gechecked, en we zouden de auto de volgende dag op kunnen halen. De volgende dag bij de balie van Budgetcar werd er ineens om de paspoorten gevraagd. Die lagen nog in het hotel, 70km verderop...We konden hoog en laag springen, maar kregen de auto niet mee! Ook niet met kopie paspoort van de vorige dag! Wederom gecancelled, en toen zelf ter plekke bij Scilybycar wel een auto kunnen boeken, probleemloos!
Klachten naar Expedia gestuurd, mails beantwoord waaruit blijkt dat ze niet goed lezen waar het om ging.
Waardeloos allemaal, inmiddels wachten we nog steeds op een reactie, een ook willen we ons geld terug.

Aan te bevelen

Nee, De voorwaarden die Expedia stelt zijn niet dezelfde als van de autoverhuurbedrijven.