5.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
0

2 x verzet, bevestigd en toch geannuleerd

Gepubliceerd op 31 oktober 2018 door Hans.

Eerder schreef ik op 17 oktober al mijn verhaal over de incapabele klantenservice. Welnu: het werd nog gekker! 8 dagen geleden kregen we na veel bellen en mailen via een Engelstalige dame van Travelbird Frankrijk eindelijk de e-tickets van onze vlucht en de hotelbevestigingen..... om 2 uur later te horen van Travelbird Nederland "we krijgen het niet rond met onze lokale partner in China, uw reis wordt in zijn geheel geannuleerd"!

Men belooft onmiddellijk de reissom en de gemaakte kosten te vergoeden. U voelt 'm al aankomen: ruim een week later is er nog geen cent betaald en als ik de ervaringen op internet mag geloven van andere klanten dan gaat het maanden duren. De SGR kan niets doen, pas als Travelbird "omvalt" komen ze in actie...

De zaak maar aangemeld bij mijn rechtsbijstandverzekering, mogen zij hun tanden er inzetten. Deze toko is binnen 3 maanden failliet als het zo doorgaat. En in tussentijd wel een luxe variant opzetten genaamd Blackbird. Kijk op de site: géén ANVR lid en géén SGR lid!

Pluspunten
  • scherpe prijzen
Minpunten
  • incapabele klantenservice, komen hun afspraken niet na en betalen geld niet op tijd terug.
Aan te bevelen

Nee, Dit was de laatste keer dat ik ooit met Travelbird nog zal reizen.