3.3
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
0

De naam reisorganisator niet waard!

Gepubliceerd op 5 november 2012 door Gedupeerde.

Afgelopen zondag 28/10/2012, maandag 29/10/2012 en dinsdag 30/10/2012 hadden wij het arrangement geboekt in het Teutoburgerwald, bij hotel Zur Post te Hummersen, via Travelbird.
Wat eruit zag als een buitenkansje is uiteindelijk geheel anders uitgedraaid.
Zondagnamiddag aangekomen bij het Hotel bleek de verwarming op de kamer niet te branden, de zaakvoeder ging het eens bekijken.
Dit kan ieder van ons wel eens overkomen, niet?
Bleek achteraf, dat die al niet meer werkte sinds de dag ervoor. Dit hebben we vernomen van andere gasten die daar aanwezig waren. Wat we toen ook nog niet wisten, maar snel hebben ondervonden was dat er dan ook nergens geen warm water was, op geen enkele kamer.
Dus na het avondmaal in de koude eetruimte, hebben we ons naar onze ijskoude kamer (+-9°C) begeven.
We hebben de nacht doorgebracht met onze kleren aan om toch nog een beetje warm te kunnen slapen.
Wassen was dus met koud water, voor 1 keertje geen probleem.
's Anderendaags was er hoop, er stond een technicus voor de deur, de hoteluitbater verzekerde ons dat alles in orde ging komen.
Na het ontbijt zijn we dan maar op pad vertrokken.
In de namiddag, met klein hartje en hopend, terug naar het hotel en het was niet hersteld, van uitbater was niets te bespeuren en ook niet te bereiken, de juffrouw die er was, deed net of men was er volop mee bezig terwijl er niemand te zien was. Omdat we niet nog een avond in de volledige kou wilden doorbrengen en ons niet nog eens ons wilden wassen met koud water, hebben we het hotel verlaten en waren we noodgedwongen een ander onderkomen te zoeken voor de volgende nacht.
Dit hadden we gelukkig nog gevonden. Bijkomende kosten voor dit arrangement € 110, een overnachting die normaal al betaald was plus een avondmaal dat we daar ook niet meer hebben genomen in de ijskoude verbruikszaal..
Na contact te hebben genomen met Travelbird en de vraag om dit verlies te compenseren, werd ons gewoon verteld dat we in het hotel hadden moeten blijven en dat ze ons wel €20 wilden teruggeven.
Ik vind dit zeer ondermaats voor een reisorganisator op zo'n groot niveau.

Pluspunten
  • Het verlenen van slechte service!
Minpunten
  • Eerlijkheid staat niet mee op hun vaandel!
Aan te bevelen

Nee, omdat wij ons als klant benadeeld voelen door travelbird!