1.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
2

Na betaling, klant geen koning meer!

Gepubliceerd op 29 augustus 2014 door ilseh65.

Omdat ik vanwege een verzet herexamen mijn hotel in Brussel (via Travelbird 1 nacht voor 2 personen geboekt en onmiddellijk betaald) voor de 2e x moest omzetten, vroeg ik, ruim op tijd, Travelbird dit voor mij te willen oplossen. Ik werd wat later teruggebeld met de mededeling dat het hotel dit niet deed en dat ik dan maar mijn weekendje moest wegschenken aan iemand. En dat ik maar een annuleringsverzekering had moeten nemen. Ik boek vaker of rechtstreeks of via Booking.com en dergelijke organisaties en heb altijd, zonder problemen mijn boekingen kunnen verzetten of zelfs afzeggen. Met Travelbird viel niet meer te praten. Het was jammer en het speet hen zeer blablabla. Van lieverlee heb ik vandaag zelf hotel maar gebeld en het omboeken bleek geen enkel probleem. Tja...

Aan te bevelen

Nee, Klant is duidelijk geen koning.