5.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
1

Niet de gereserveerde kamer, nog steeds geen restitutie.

Gepubliceerd op 31 maart 2013 door Peter.

Met carnaval een paar dagen weg naar welnessresort. Men probeerde ons in een achteraf gelegen gästehaus onder te brengen. Na bezwaar werd ons tegen extra betaling de kamer gegeven die we geboekt hadden. Thuis Travelbird gebeld en heel snel kwam de belofte om ons de extra kosten plus iets extra voor de commotie te vergoeden. Na 3 weken nog geen geld dus weer bij travelbird gemeld. Ik heb intussen mijn voicemail en mailbox vol met beloftes maar na bijna 7 weken nog geen geld.

Pluspunten
  • Leuk, gevarieerd en sympathiek geprijsd aanbod.
  • Snel en eenvoudig te boeken.
Minpunten
  • Zwakke afstemming met aanbieder mbt aanbod.
  • Beloftes niet (snel) nakomen.
  • Slechte interne communicatie.
Aan te bevelen

Ja, Ja met enige twijfel. Was voor ons de eerste keer en er lopen nog enkele boekingen. Beoordeling is afhankelijk van de wijze waarop de volgende uitjes verlopen.