Travelbird, veel beloven maar soms andere dingen geven

Gepubliceerd op 20 augustus 2012 door Frans Vanuytven, België.

Reis met Travelbird - Corendon. Via een dagelijkse reuze-aanbieding boekten mijn vrouw en ik op maandag 11 juni een reis naar Cyprus - Crystal Rocks, betaling dezelfde avond in orde gemaakt. Op zaterdag 16 juni kregen wij ook bevestiging dat alles in orde was van Corendon.
Meer dan anderhalve maand later landen wij op Cyprus, op woensdag 1 augustus, vlak voor middernacht.

En hier is het verhaal: i.p.v. Naar ons geboekte hotel gebracht te worden, worden wij, na een verhaal over overboeking, naar een ander hotel gebracht op meer dan 100 kilometer afstand van ons geboekt hotel.
We hebben nadien niemand meer gezien van Corendon om dit te bespreken en nog veel straffer: om te weten hoe laat we een week later naar de vlieghaven terug gebracht zouden worden hebben we de informatie moeten vernemen via Nederlanders die logeerden op een kilometer van ons hotel (en die ook 100 kilometer van hun beloofde hotel zaten).

We hebben vanuit ons hotel een mail naar Travelbird in Nederland gestuurd op vrijdag 3 augustus en kregen een half uur later ook bevestiging van deze mail met de "computerbelofte" van "zo snel mogelijk antwoord" te krijgen.

Nadien heb ik nog 2 mails gestuurd, maar ik krijg nu geen enkel antwoord meer van Travelbird, ondertussen zijn we meer dan 2 weken verder.

Frans Vanuytven, Mol, België.

Pluspunten
Dagelijks een zeer mooie aanbieding, maar dit is de tweede keer dat het aanbod op het laatste moment veranderd wordt, uiteraard lang na de betaling.
Minpunten
Dagelijks een zeer mooie aanbieding, maar dit is de tweede keer dat het aanbod op het laatste moment veranderd wordt, uiteraard lang na de betaling.
Aan te bevelen
Nee, zie zwakke punten
7.3
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Deel deze ervaring
Wat vind je van deze ervaring?
Start 1-2