1.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
3

Tijdens het vragen van info loopt het al mis

Gepubliceerd op 15 april 2014 door AN.

We wilden een vakantiewoning boeken via Novasol en hadden een vraag over de betalingsmethode. Novasol wil dat je het volledige bedrag volledig op voorhand betaald. Dus indien je bij aankomst merkt dat je droomvilla een vuile villa is met smerig zwembad en langstliggende werf, dan ben je simpelweg je centen kwijt.
Vandaar stelden we de vraag aan novasol of het mogelijk was een voorschot te storten en het resterende bedrag bij aankomst. Dit is niet mogelijk. Bij gevolg wordt er een kost aangerekend van 30 euro die je moet betalen als "annulatiekost" en dit terwijl er totaal nog geen spake is van een reservatie! Er was nog niets van voorschot betaald. Sterker nog, indien we weigeren de 30 euro te betalen wordt er gedreigt met een kost om de (onbestaande) boeking te annuleren. Deze kost bedraagt maar liefst 25 % van de reissom!! Uiteraard betalen we dit niet, gezien er nooit een boeking is geweest. Opletten dus!!

Pluspunten
  • geen enkel, bende oplichters
Minpunten
  • oplichtersmentaliteit, kleine lettertjes lezen, verborgen kosten
Aan te bevelen

Nee, Het zijn oplichters

Reactie Novasol:
Beste AN,

Hartelijk dank voor uw review. Wij willen u er op wijzen dat wanneer u een boeking maakt, u tevens akkoord gaat met de algemene boekings- en betalingsvoorwaarden. Deze stellen onder andere dat u voorafgaand aan het verblijf uw vakantie volledig betaald moet hebben, om wanbetalingen te voorkomen. U zult dit niet alleen bij ons, maar ook bij andere reisaanbieders tegenkomen. Doordat wij aangesloten zijn bij zowel de ANVR & SGR, bieden wij u de garantie dat in het geval van eventuele calamiteiten wij u ter plaatse nog proberen te helpen of zorgen voor een passende oplossing, voor uw zekerheid.

Mocht u verdere toelichting wensen, dan kunt u te allen tijde contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groet,
NOVASOL Vakantiehuizen