2.3
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Misleidt klant op internet en heeft geen klantenservice

Gepubliceerd op 3 augustus 2016 door mr.

Homair toont op website mooie fotos van mobile homes maar werkelijkheid is compleet anders. Wij (vader en dochter van 10 en zoon van 12) hadden een zogenaamde 6 persoon mobile home geboekt met airco. Toen we bij mobile home waren aangekomen schrokken we vanaf de buitenkant al over het feit dat homes bijna tegen elkaar aanstaan en ook dat terrasjes geen enkele vorm van privacy hadden je zit echt op elkaars lip en je kunt iedereen door de wandjes van het huis horen. Toen we home binnen ginnen schrokken we ons helemaal suf zo klein als het was in vergelijking met intetnet en alles was ook gedateerd en vies. Ben toen direct teruggegaan en met homair persoon op camping gekeken naar beter alternatief op deze camping of in de buurt er was echter niets beschikbaar. Inmiddels was het acht uur en besloten we maar weekend te blijven want ik kon niet annuleren of geld terugkrijgen. Maandag direct mail gestuurd naar homair en gebeld maar dan krijg je geen enkele hulp. Je krijgt alleen standaard mail dat ze binnen 10-15 dagen reageren maar daar heb je dus niets aan want dan ben je alweer thuis. Gisteren thuis gekomen en toen lag er standaardbrief toen weer gebeld maar bleek dat ze verder niet van plan waren te reageren en daarom waarschuw ik graag iedereen. Mijn auto kon ik net met moeite naast het huisje parkeren met veel gedraai.

Personeel camping verder aardig alleen raar dat je voor zwembad met 2 glijbanen 4 euro per dag moet betalen en met bedje en parasol nog eens 8 euro. Wil je zoon op voetbal veld voetballen dan betaal je ook weer 2 euro per persoon per uur. Kids hebben het voor de rest leuk gehad maar ik heb wel vervelende nasmaak zeker tov homair die niets voor zn klanten doet. Je betaald ook 30 euro per week extra aan slechtwerkend wifi voor 1 persoon.

Ik wilde enige vorm van compensatie maar in plaats daarvan doet men niks, kon ik niet annuleren en geld terugkrijgen en krijg ik na meerdere emails en telefoontjes van mijn kant alleen een standaard brief per post :(.

Minpunten
  • geen klantenservice, na diverse mails en telefoongesprekken van mij uiteindelijk alleen maar standaard brief per post gekregen. wilde ter plekke annuleren en camping verlaten dat kon ook niet. response tijd homair 1015 dagen dus dan ben je alweer thuis. en als je repsonse krijgt is het gebakken lucht.
  • internet aanbd is compleet anders dan werkelijkheid
Aan te bevelen

Nee, aanbod internet en werkelijkheid komen totaal niet overeen daarnaast doet homair werkelijk niets om klacht op te lossen