2.3
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Nooit meer boeken via Homair! !!

Gepubliceerd op 11 juli 2012 door JoostB.

Wij hebben in december 2011 in het hoogseizoen (eind juli 2012) een stacaravan gereserveerd bij HOMAIR. Ook hadden we een hotelovernachting en een autobahn-vignet geregeld. Eind juni was alles betaald en hadden we van HOMAIR een voucher voor de camping ontvangen. Alles leek dus goed geregeld.
Helaas, 2 weken voor vertrek kregen we van HOMAIR een telefoontje dat ze niet konden leveren. Dit kwam doordat Homair de vergunningen voor het plaatsen van hun stacaravans niet rond kon krijgen. Dat dit niet zou lukken was in mei al bekend. (Ruim 2 maanden voor hun opzegging).
We konden ons geld terugkrijgen en voor het seizoen 2013 20% korting krijgen. Of we konden kiezen uit enkele waardeloze ‘alternatieven’ die Homair ons aanbood, waar we voor geen goud wilden zitten. We kregen verder geen enkel excuus van Homair, en moesten het daar maar meedoen. We voelen ons door HOMAIR geschoffeerd en hopelijk krijgen we snel ons geld terug.

Pluspunten
  • De website van Homair ziet er gelikt uit.
Minpunten
  • Niet betrouwbaar
  • Komen hun afspraken niet na
  • Homair is koning
    Klanten tellen niet voor Homair.
Aan te bevelen

Nee, ik wil andere mensen deze elende besparen