1.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Gebruiksgemak:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Super slecht!!! Absoluut niet boeken bij supersaver

Gepubliceerd op 23 mei 2017 door Richard.

Nauwgezet voerde ik gisteravond gegevens in op de website van supersaver via skyscanner. Voor een vlucht naar Toulouse. Met ff nummers en alles. Drie personen. Ik kreeg geen goede checkpagina meer te zien maart ging door naar betaling. In de bevestiging bleek de naam van een van de passagiers verkeerd. Namelijk zelfbedacht mijn voorletters ipv de juiste passagier. Maar wel zijn ff nummer. Meteen gemaild naar supersaver en getweet naar KLM. Die konden niet helpen. Supersaver stuurde een naamcorrectiemail. Meteen ingevuld, maar toen stilte. Gebeld naar customerservice (Engels en zwaar Indiaas accent).
Verhaal uitgelegd. Die naam bestaat niet (voorletters) en ik reis niet met mezelf, dus corrigeer voordat ticket wordt issued. Daarop volgde ellenlange discussies. Het kon allemaal niet. De airline had al issued. Ik kon wel het ticket cancellen en nieuwe kopen. Moest ik service fee betalen. Maar cancellen kon ook ineens niet meer. Zo onduidelijk. Heb ze gewezen op de vele klachten hierover en dat ze hun verantwoordelijkheid moeten nemen over hun website. Het gebeurt veel mensen. Geen sjoege. Nieuw ticket gekocht van 181 euro op klm. KLM zou niet met een partij als deze moeten samenwerken die hun website systeem niet op orde heeft! Datzelfde geldt voor Skyscanner!

Aan te bevelen

Nee, Dit neigt naar oplichting. Site is erop ingericht om automatisch foute informatie in te vullen, waardoor tickets foutief worden geboekt. Annuleren of wijzigen is vervolgens nooit mogelijk, ook niet als direct contact wordt opgenomen (op zondagavond laat) terwijl het ticket nooit kan zijn ge-issued