6.7
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
1

slechte ervaring met Corendon

Gepubliceerd op 18 augustus 2013 door M. Jajou.

Na boeken en betalen via internet en nog bellen over de prijs, de volgende dag waren we gebeld, sorry de prijs stond verkeerd op de site dus of we moesten €192 bij betalen of kosteloos annuleren. Kosteloos kan niet want je hebt al alles gepland voor die reis, qua werk vakantie dagen en nog reisverzekering...etc. Voor corendon is kosteloos maar voor de klant zeker niet.
We moesten het betalen want annuleren krijg je geld niet binnen 2 weken dus je kon geen andere maatschappij kiezen. En na boeken krijg je een email dat je niet direct ga vliegen naar je bestemming (zoals het gepland was) maar er zal een tussen stop komen en die koste ons 4 uur extra reis tijd. En de terugreis was geplant om 21:45 en die was ook aangepast naar 16:30 dus nog 5:15 uur van ons reis eraf. In totaal hebben we betaald voor een reis min 9,15 uur. En we moesten ook terugvliegen met Onur Air en niet zoals we geboekt hadden via Corendon. Alles was duurder op dat andere vliegtuig.

We hadden iets terug verwacht van corendon als trouwe klanten, maar alleen maar onnuttige excuus.

We gaan zeker de komende jaren niet zo makkelijk via corendon ons vakantie plannen want vertrouwen is weg.

Dit geld niet alleen voor ons maar alle mede reizigers hebben zich geërgerd over deze slechte service van corendon.

Pluspunten
  • Redelijke prijs
Minpunten
  • Afspraken niet na komen
  • Belangen van de maatschappij komen voor van die van de klant.
  • website niet te vertrouwen.
Aan te bevelen

Nee, Onze vakantie was seven overnachtingen en die is zes geworden. Ik heb nog een review geschrijven via een link van een email die ik van corendon gekrijgen heb maar mijn review is niet gepubliceerd. ik denk omdat het negatief is.