2.7
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Waarom Corendon, zo goed is het niet. Één keer en nooit meer!!!

Gepubliceerd op 8 oktober 2012 door Rachel de Meijer.

Je kan zeggen dat Corendon goed of slecht is. Het is mijn eerste keer en het is nog niet eens het ergste dat mijn vakantie helemaal verpest is, maar Corendon kan niet met klachten omgaan. Ze geven geen goed antwoord op je vragen. Ze geven niet eens een excuusbrief. Hostes ligten je verkeerd in. Ik kan nog wel even doorgaan, maar zo'n slechte maatschappij heb ik nog niet meegemaakt in die 15 keer dat ik gereisd heb.

Pluspunten
  • Goed zijn in negatieve punten.
Minpunten
  • Klantenservice is bagger, want als je klantenservice belt, moet je het zelf maar uitzoeken op de plaats van bestemming. Op klachten reageren ze pas na een week of 8. Ze zullen het wel druk hebben met klachten. Hostes lichten je verkeerd in. Excuses kunnen er niet vanaf komen. Voor mij is het 1 keer en nooit meer.
Aan te bevelen

Nee, omdat de service helemaal bagger is.