1.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Waardeloze organisatie

Gepubliceerd op 8 februari 2017 door ARS.

Ik spreek met Breedbandwinkel telefonisch mijn wensen door en een "Meneer, neemt u Vodafone en dan komt er een monteur die het voor u in orde maakt", trekt mij over de streep. Na weken wachten, waarbij eerst een kastje in de meterkast moest worden vervangen, komt er een "monteur in maatkostuum". Die begint te vertellen wat hij allemaal kan doen buiten wat de bedoeling is, namelijk het aansluiten van de tv, het internet en de telefoon. Het kon ook "zwart" buiten de reguliere werkuren, maar zou zeker meer dan 200 euro gaan kosten. Na zijn vertrek staat het modem in de meterkast buiten waar het nauwelijks signaal uitkrijgt vanwege een kooi van Faraday-werking. De moedertelefoon staat daar ook, zodat de buren het eerst horen dat ik telefoon heb. De tv werkt niet. Wifi-ontvangst in de woonkamer is nihil. Bij klagen biedt Breedbandwinkel een monteur aan die ik moet betalen. Vodafone biedt nog tenminste aan om 50% van de kosten te dekken van de monteur. Na veel klagen bij Vodafone gaat Vodafone over tot het aanbod om te ontbinden zonder kosten. Bijdrage van Breedbandwinkel aan een oplossing is nihil. Het bedrijf presenteert zich netjes, maar is niet meer dan een dozenverkoper, die cashback ontvangt: als het niet standaard is, bent u bij ons aan het verkeerde adres en wij gaan zeker niets doen om het probleem van de klant op te lossen. Zeer teleurstellende en weinig professionele houding. Geen bedrijf om zaken mee te doen.

Aan te bevelen

Nee, Van dienstverlening is geen sprake en een oplossing bieden ho maar.