Beoordeling dienst opzeggen

Gepubliceerd op 4 mei 2012 door Lablab.

Ik heb een minder goede ervaring met mijn internetabonnement opzeggen. Natuurlijk kan en moeten ze dat doen bij verandering van provider.
Wilt u even wachten ik verbind u door,10 maal maar liefst.
Wensen kenbaar gemaakt, maar helaas ben nog vier mnd naopz. Bezig geweest het voor elkaar te krijgen, uiteindelijk het geld terug krijgen heeft ook wat voeten in de aarde gehad, helaas een mnd te weinig, alleen had ik daar geen energie meer voor.

Pluspunten
Na al het bovenstaande was er een vriendelijke dame die er verstand van had.
Minpunten
Geen deskundigheid bij telefoonteam.
Aan te bevelen
Nee.
4.7
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Deel deze ervaring
Wat vind je van deze ervaring?
Lees ook één van de andere 175 ervaringen over KPN ADSL:
Start 1-2