Service bij afhandeling probleem internetplusbellen

Gepubliceerd op 27 april 2012 door Adwin.

Ik ben goed geholpen bij de afhandeling van mijn internetplusbellen probleem. Binnen paar dagen had ik weer werkend internetplusbellen door reparatie in de centrale. Er is nazorg gepleegd door de medewerker en dat is zeer prijzenswaardig te noemen. Kortom prima service.

Pluspunten
Nabellen over opgelost probleem of dit naar tevredenheid is.
Minpunten
Niet meteen in de gaten dat het in de centrale lag.
Aan te bevelen
Ja.
7.7
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Deel deze ervaring
Wat vind je van deze ervaring?
Lees ook één van de andere 175 ervaringen over KPN ADSL:
Start 1-2
Zend Framework 2 2.3.1
Documentation Modules Gallery Version 2.3.1 PHP Version 5.3.25 Extensions intl ModulesZendDeveloperToolsDoctrineModuleDoctrineORMModuleSlmMailCaptoliaApplicationAdminCompany
Request and Response 200 Review::index on category/subcategory/company/review
Status code 200 Method GET Controller Review Action index Route category/subcategory/company/review Templateslayout/layoutapplication/review/index
Execution Time 1.19 s
Total Time 1.19 s
Memory Peak 30.25 Mb
Memory Peak 30.25 Mb
Doctrine ORM (Queries) 0 queries in 0.00 µs
DoctrineORMModule Queries for doctrine.sql_logger_collector.orm_default