Ervaringen met Tele2 na jaren klant bij hun te zijn geweest

Gepubliceerd op 11 juni 2012 door Charles R,.

Over het algemeen waren we best wel tevreden we zijn per slot van rekening niet voor niks jaren klant bij hun geweest, Totdat ze ineens starttarieven in rekening gingen brengen en op onze vraag dat ze dat wel eens hadden mogen mededelen werdt er gewoon medegedeeld dat hebben we in ons blad gezet waarop ik antwoordde maar deze lees ik niet omdat we doorgaans reclame meteen weggooien. Dat was dan jammer.

Pluspunten
Ik zou nu geen sterke punten meer weten hun klantenservice is heel slecht.
Minpunten
Klanten service is heel slecht te bereiken en wanneer je ze eindelijk aan de lijn hebt op hun betaalnummer kan niemand je helpen omdat ze geen verstand hebben en blijkbaar alleen maar vanuit hun callcenter protocollen kunnen denken.
Aan te bevelen
Nee, omdat we eigenlijk zeer negatief over hun zijn geworden
4.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Deel deze ervaring
Wat vind je van deze ervaring?
Lees ook één van de andere 156 ervaringen over Tele2 ADSL:
Start 1-2
Zend Framework 2 2.3.1
Documentation Modules Gallery Version 2.3.1 PHP Version 5.3.25 Extensions intl ModulesZendDeveloperToolsDoctrineModuleDoctrineORMModuleSlmMailCaptoliaApplicationAdminCompany
Request and Response 200 Review::index on category/subcategory/company/review
Status code 200 Method GET Controller Review Action index Route category/subcategory/company/review Templateslayout/layoutapplication/review/index
Execution Time 1.10 s
Total Time 1.10 s
Memory Peak 30.25 Mb
Memory Peak 30.25 Mb
Doctrine ORM (Queries) 0 queries in 0.00 µs
DoctrineORMModule Queries for doctrine.sql_logger_collector.orm_default